zondag 19 juli 2009

In 't warretje...

De keuzes die je maakt bepalen het vervolg van je leven.
Soms maak je goede beslissingen. Door bijvoorbeeld te
gaan werken in plaats van in een uitkering blijven hangen.
Andere keren maak je foute. Waardoor je haast niet meer
durft te doen wat je gewend was te doen.....

Ik merk dat ik verander, ik word sterker maar tegelijkertijd
onzekerder. Banger voor wat komen gaat hoewel daar geen
reden voor is. Rustiger terwijl mijn lichaam mij opjaagt.

Heb ik de verkeerde keuzes gemaakt of komt al die
verwarring ergens anders vandaan??????

1 opmerking:

  1. ik denk dat je de juiste richting op gaat ,stefanus. Twijfel hoort daarbij, dat is ook een onderdeel van je ontwikkeling. Mensen die zonder twijfel beslissingen nemen of een richting inslaan, komen ook niet altijd op de juiste plek terecht.
    Immers, het leven is een omweg!

    BeantwoordenVerwijderen