donderdag 30 juli 2009

Doe maar net alsof...........

Als je denkt vrienden te hebben,
of een goede baas.
Zodra je zegt dat je voor jezelf de juiste beslissing
hebt genomen, willen ze je allemaal laten weten wat er
beter voor je is.
Alsof ikzelf daar niet nachten over heb wakker gelegen!
Alsof ik daar zelf NOOIT over heb nagedacht!
Alsof ik niet weet waar ik het over heb!
Alsof een ander het allemaal beter weet!
Alsof ik blind ben voor wat er in mijn leven gebeurt!
Alsof mooi rood lelijk is!
Alsof een blauw oog gemeld moet worden bij de blauwe!
Alsof mijn leven niet de mijne is!
Alsof jullie niets anders te doen hebben!

Alsof ik niet zelf naar jullie toe zal komen!
Mocht ik jullie advies nodig hebben????

Voor nu, welterusten!

Voor de toekomst, beterschap!

En voor daarna, doe wat je niet laten kunt.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten