vrijdag 24 juli 2009

Geen titel voor te verzinnen (een pijnlijk bericht)

Wat is er met je aan de hand als je 's nachts bezoek krijgt van iedereen die
je ooit lief had en ooit gehaat hebt.
Waarin je met z'n allen op een vies oud soort van bungalowpark
verblijft waar je een kwartier moet lopen naar toiletten waar je liever niet
komt. Wanneer je midden in de nacht juist daar naar toe moet en met knikkende knieeen
je behoefte doet terwijl je alles om je heen in angst in de gaten houdt.
En wanneer je, als je dan terug gaat naar je bed, je veilige haven, je beste
maatjes met je grootste vijanden in bed vind. Wanneer ze allemaal zeggen
dat ik niet moet zeuren, dat ik het er allemaal zelf naar gemaakt heb. Wanneer ze vrolijk verder gaan met je negeren en doen alsof je een stuk stront bent. Als je dan wakker
wordt en je in je nest hebt gezeken......

WAT heb je dan in godsnaam fout gedaan dat je zoiets hebt verdient????

Ik ga nooit meer slapen, hier bedank ik voor, hier waak ik voor................

Goedenacht lieve vrienden, ik waak!!

2 opmerkingen:

  1. heavy stuff, stef. zoek de ruimte in je hoofd, dat heb je meer dan ooit nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2Begt

    Ik zoek me het apelazerus.
    Maar ik zal het vinden!

    BeantwoordenVerwijderen