donderdag 17 september 2009

(ont)Houden

Gisteren heb ik overgewerkt, het was namelijk balansdag.
Dat tellen is best lastig als je zelf niet geheel in balans bent.
Dat onthouden van die cijfertjes viel mij best zwaar.

Vandaag heb ik besloten mij zoveel mogelijk van bepaalde
versnaperingen te onthouden. Dit om mijn gedachten puur
te houden. Om mooie te onthouden en mij van de slechte
te onthouden.

Onthoudt!! Soms is het niet erg iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad....

3 opmerkingen:

  1. heilige antonius, goede vrind,
    zorg dat ik mijn ..... vindt.

    dat was vroeger bij ons thuis t rijmpie al.
    ik heb de rowwenheze variant al eens gebruikt voor de weduwe van een overleden vriend van ons.
    mooie text!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was niet bedoelt als plagiaat.
    Vind Rowwwen Heze allejezus goed in text.
    Deze is zeer toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. t gijng mij juist niet om t hergebruik. ik ben een groot voorstander voor het correct inzetten van goede quotes!

    the only thing we have to fear is fear itself! (hihi, die past dan weer leuk hierbij!)

    BeantwoordenVerwijderen